Význam aroma marketingu v praxi
02.07.20217. 7. 2021
Pozývame vás 7. júla 2021 do Laboratória spotrebiteľských štúdií na FEM SPU v Nitre na podujatie Význam aroma marketingu v praxi – Spoločné prepájanie smart technológií – aromachológie – spotrebiteľských štúdií. Podujatie sa realizuje v rámci projektu Erasmus+ KA2 SP "Implementácia spotrebiteľskej neurovedy a smart výskumných riešení v aromachológii (NEUROSMARTOLOGY)", č. 2018-1-SK01-KA203-046324 a bude zamerané na predstavenie projektu a oboznámenie účastníkov s čoraz populárnejším aroma marketingom a možnosťami jeho využitia v praxi.
Na podujatí budú taktiež prezentované výsledky, výskum a výstupy daného projektu. Účastníci si budú môcť prezrieť výstavu smart technológií a vyvinutej smart aromatizačnej jednotky, ukážky praktických experimentov z oblasti aromachológie, ako aj prezentáciu výstupov referenčnej databázy.
Význam aroma marketingu v praxi Spoločné prepájanie smart technológií– aromachológie – spotrebiteľských štúdií