Helpdesk je elektronický systém zadávania požiadaviek a pripomienok na pracoviská CIKT. Link priamo do helpdesku v UIS je:
1. Pre používanie helpdesku je potrebné sa prihlásiť s použitím prihlasovacieho mena a hesla do univerzitného informačného systému UIS.
2. V prehľade kanálov a požiadaviek si vyberiete kanál, ktorý zahŕňa váš problém a kliknete na ikonku v stĺpci "Zadať požiadavku"
3. Vypíšete názov, ktorý jednoznačne pomenuje požiadavku a v popise podrobne rozpíšte o aký problém sa jedná. Ďalej vyberiete prioritu
a kategóriu
4. Kliknete na tlačítko "Zadať požiadavku"
a na obrazovke by sa vám malo ukázať, že vaša požiadavka bola úspešne uložená
5. Po vyriešení problému prideleným pracovníkom vám príde oznamovací mail
kde kliknutím na druhý odkaz sa dostanete na stránku s vašou požiadavkou zadanou v helpdesku. Tam v stĺpci "Operácie" kliknete na ikonku so zelenou fajočkou
čo vás presmeruje na stránku, kde môžete riešenie buď odsúhlasiť alebo v prípade, že s ním nie ste spokojní, vrátiť späť na dopracovanie
6. Po odsúhlasení ste znovu presmerovaní na stránku, kde je prehľad vašich požiadaviek.
Link na oficiálny návod k helpdesku vo formáte PDF a českom jazyku: Helpdesk návod
Kolektív CIKT SPU v NR Vám praje príjemné používanie elektronickej verzie podpory užívateľov.
Autor: Ing. Marek URBAN