Máš na to oko, nos, hlavu? Kreatívna kampaň FZKI upútala stredoškolákov
28.02.2018Fakulta záhradníctva a krajinného inžinierstva SPU v Nitre spustila od januára novú kreatívnu kampaň pre uchádzačov o štúdium. Jej úlohou je prostredníctvom digitálnej komunikácie predstaviť trojicu študijných odborov – krajinárstvo, záhradníctvo a krajinnú a záhradnú architektúru tak, aby poukázala aj na iný rozmer poľnohospodárskych odborov.
Fakulta záhradníctva a krajinného inžinierstva Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre spustila od januára novú kreatívnu kampaň pre uchádzačov o štúdium. Jej úlohou je prostredníctvom digitálnej komunikácie predstaviť trojicu študijných odborov – krajinárstvo, záhradníctvo a krajinnú a záhradnú architektúru tak, aby poukázala aj na iný rozmer poľnohospodárskych odborov.
Podľa slov doc. Ing. Klaudie Halászovej, PhD., dekanky Fakulty záhradníctva a krajinného inžinierstva, Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre je často vnímaná jednostranne cez typické poľnohospodárske študijné odbory. A to stredoškolákom nie vždy „vonia“. „Mnohí ani netušia, o aké zaujímavé možnosti a atraktívnu budúcnosť sa pripravujú. Preto sme sa rozhodli, že im to ukážeme cez zmysly“, hovorí dekanka K. Halászová.
„Ak majú na to hlavu, nos či oko, aj oni môžu rozhodovať o tvare našej krajiny, či preraziť so svojou vlastnou značkou, alebo navrhovať parky či záhrady po celom svete“. Prostredníctvom kreatívneho videa zameraného na tri naše odbory chceme mladým povedať, že štúdium na Fakulte záhradníctva a krajinného inžinierstva SPU v Nitre je dobrý nápad“, dodáva dekanka.
Súčasťou kampane Fakulty záhradníctva a krajinného inžinierstva je aj unikátny instagramový účet s názvom Flórstagram, v ktorom sa vizuálne snažia osloviť súčasných aj budúcich študentov a zároveň im priblížiť, čo všetko môžu na fakulte študovať.
„Primárne je kampaň postavená na minisite vonavestudium.sk, čo je vlastne podporná webová stránka pre hlavnú stránku fakulty, kde potenciálny uchádzač nájde všetky potrebné informácie o štúdiu na fakulte“, hovorí Ing. Martin Pikalík, PhD., z Centra programov a celoživotného vzdelávania Fakulty záhradníctva a krajinného inžinierstva, ktorý za fakultu koordinuje technickú stránku kampane. „Máme nasadené videá a kreatívy na Facebooku, YouTube a Google, pričom časom kampaň rozšírime o natívne články tak, aby sme efektívne oslovili vytipovanú cieľovú skupinu.
Kampaň okrem toho, že zachytáva moderné digitálne trendy, je zameraná na uchádzačov o štúdium tak, aby ukázala čo sa dá u nás študovať, čo všetko štúdium prináša a najmä prezentujeme už našich úspešných absolventov, ktorí s fakultou spolupracujú a sme na nich pyšní“ dodáva dekanka K. Halászová.